טיפים להרזיה מהירה של עדנה יורמן

בסדר היום העמוס והלחוץ שלנו, קשה לפעמים להיצמד לתפריט דיאטטי מובנה יחד עם זאת, יש כמה קווים מנחים שקל לאמץ אותם, להתרגל אליהם ולנהוג על פיהם.
כוונתם של הטיפים והעצות שיובאו בזאת להיטיב את איכות החיים, תוך שימת דגש על הרזיה ותזונה נכונה.

1. אני אצליח לרזות

קומו כל בוקר עם כוון אופטימי, חשיבה חיובית והחלטה שגם היום תצליחו להגשים את מטרתכם להמשיך ולרזות.
חזקו את עצמכם במשפטים מעודדים כמו: " כדאי לי להצליח לרזות..." "אני יכול/ה ... כבר רואים שינוי גדול..." "אני מרגיש/מצוין ונראה/ית מיליון דולר".

2. שינויים קטנים ומעשיים

בחרו שינויים קטנים ומעשיים שאיתם מתחילים ובהם מתמידים: למשל – ארוחת בוקר קלה, אכילת יותר ירקות, העדפת שתיה לא ממותקת ושילוב פעילות גופנית 4-5 פעמים בשבוע.

3. המון אוכל, ללא רעב

אצלנו יש המון אוכל ! אוכל משביע מותר, טעים ובריא. הוא מחולק ל-6 ארוחות ביום, 3 ארוחות מרכזיות ו-3 ארוחות ביניים במשך כל היום ולכן, לעולם אינכם רעבים !
אצלנו הכל מותר, במידה. העיקר שתהיו שמחים ומאושרים!

4. לעשות "כפשוטו"

– להקשיב להנחיות הצוות, להיצמד לתפריטים, להיעזר ברישומי אכילה...

5. זהירות מהפיתויים

כדאי להרחיק ולהתרחק ממאכלים ופיתויים המהווים מכשול ועלולים להגדיל את ה"תקציב הקלורי" שלנו.

6. חגים, חגיגות... רק שמחות !

נלמד אתכם לתכנן את האכילה ביום האירוע כך שתגיעו אליו שבעים. במהלך השמחה כדאי להקפיד על שתיה דיאטטית, לבחור את האוכל הטעים ביותר שאינו מטוגן, לטעום כזית מהמתוקים ולהרבות בריקודים. אנו אוהבים לציין חגיגות באכילה, אך זכרו שאנו אוכלים כדי לחיות ולא חיים כדי לאכול.

7. קניות על בטן מלאה

רצוי לצאת לקניות אחרי ארוחה קלה כדי להימנע מטעימות ומקניות ספונטניות. מוטב לקנות ע"פ רשימה כתובה, ולרכוש מוצרים באריזות אישיות.

8. גלגלי הצלה

מצאו את "נקודות השבירה" הפרטיות שלכם (עייפות, שעות קשות...) והערכו לקראתן מבעוד מועד (חטיף אנרגיה, פרי...)

9. לחשוב , לחשוב , לחשוב

אל תאכלו בהיסח הדעת תוך קריאת עיתון, עיון בדו"חות, גלישה באינטרנט...
שימו לב למה אתם אוכלים, כמה ולמה. כשאוכלים במהלך עיסוק אחר אין בקרה על סוג המאכלים והכמויות. לא יודעים ולא זוכרים מה נכנס לפה.

10. החיים מחוץ לאוכל

מצאו תחום עניין משמח וממלא שאינו אוכל – כמו ספר, סרט, פרחים – ותהנו ממנו !

11. שמחו מכל הישג שלכם!

ירידה של ½ ק"ג בשבוע (מעט ?) = 26 ק"ג בשנה ! (המון !)
כל שיפור באורח החיים שלכם: באכילה מאוזנת, בשתיה מרובה ולא ממותקת ופעילות גופנית סדירה, יעזרו לכם לשמור על ההישגים !

12. תפריטי השמירה

כשתגיעו למשקל היעד יחכו לכם תפריטי השמירה המיוחדים שלנו!

13. מחכים לכם

כדי להגשים את החלום שלכם, הצטרפו עוד היום למועדון הדיאטה הבריאה. הפעם זה יצליח !
צרו קשר עכשיו !

טיפים אלה מיועדים לאנשים בריאים החולמים לרזות ולהגיע למשקל הנכון עבורם. טיפים אלה אינם באים במקום ייעוץ דיאטני/רפואי אישי.

בחזרה למעלה